Senaste Inlägg

tagen på sängen

det kan man verkligen säga!!!!!! Igår när jag då var ensam hemma så fick jag värsta överraskningen!!!! En av getterna, Klara den ljuse födde en killing igår!!!!!!???? Hon måste för det första ha blivit betäckt precis innan hon kom till oss i augusti. Sen har hon ju varit lite rund om magen men vi har varit duktiga på att alltid ha fri tillgång till dom, som tur är!!! Frågan är om Majvor också är betäckt?? hon är ju ett halvår yngre så jag tror inte hon ska ha hunnit blivit könsmogen innan hon for.
Hur som haver så mår killingen bra, en liten tjej lika vit som sin mamma. Sally ska hon få heta! Så nu står dom inne i Lillans box och hon får stå ute i den andra tillfälliga boxen så man har lite koll att allt går bra för nykomlingen. Ska ta ngn bild på henne och lägga upp på bloggen. Hon har ungefär samma storlek som en chiwawa, mini mini......

5 Kommentarer

Postat av: mammi den 2012-01-06 @ 10:52:45
http://anitafixar.blogg.se/

Ja tänk vilken överraskning!!

Vad det gäller namnet är jag inte riktigt med.. vad jag kan minnas fanns det ingen Sally i Forsvik men väl Lilian, Vera och Karin :)

Postat av: Maria den 2012-01-06 @ 11:20:22

MYS! Nu vill jag dejta snart, har inte sett dig på evigheter! kram <3

Postat av: signelindgren den 2012-01-06 @ 11:24:03
http://signelindgren.blogg.se/

Ååhh, va mysigt :)

Postat av: Linda Söderlund den 2012-01-06 @ 11:55:41

Nämen va läckert! Kul!! =)

Postat av: Lasse den 2012-01-10 @ 13:58:23

Grattis till killingen!

Jag har läst allt du skrivit i bloggen om Maiga, eftersom vi är på väg att köpa henne. Men vi skulle vilja veta mer om hennes bakgrund, innan hon kom till er.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback