Senaste Inlägg

tröttsamt och sockerkaka

ja i natt har jag som vanligt varit uppe en tre gånger för att gå på toa, sen från halv fem kunde jag inte somna.... typiskt. Men hjärtat tog ut djuren och jag fick ligga kvar i sängen, sov fram till nio men känner mig som sliten idag.
Fick iaf recept på grannens goda sockerkaka och har nu tre härliga formar i ugnen, hoppas dom smakar. Har inte bakat just sockerkaka så mkt så jag tycker dom är lite kluriga att få till. Men just Camillas är supergoda så jag hoppas på likadant resultat :)
Annars är det väl som lugnt.......inget tecken på att man ska iväg på bb. Magen är stor som ett hus, vill gärna ha hjälp när man ska vända sig i sängen på natten för just där känner man sig som en strandad val. Men den hjälpen ligger ju och sover så jag får gott vältra mig runt.
Snälla Magdalena var ute med Roddan en dag. Hon håller på att trampa upp stigar i skogen så han fick vara med och bidra. Tror han tyckte det var skönt att komma ut och röra på sig trots att han var sjöblöt av svett för lite nervig hade han varit. Har som tappat räkningen på hur länge han har stått men det borde vara ca två månader. Börjar längta tills man kan sätta sig upp och rida igen :)
Nu ska jag provsticka i sockerkakorna!

1 Kommentarer

Postat av: mammi den 2012-02-14 @ 15:38:43
http://anitafixar.blogg.se/

Jag kan meddela att sockerkakan var supergod !!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback