Senaste Inlägg

Höst!

Ja det har det verkligen blivit. Nu är det jackan på och även ngt på huvudet.
Teo har ju hunnit blivit över halvåret, tänk vad tiden går!!!! om lite mindre än sex månader till så firar vi hans 1-års dag!! Galet!
Han mår hur som helst jättebra, två tänder i underkäken har kommit fram och han sitter själv men kan tippa ibland så det är inte 100 %-igt säkert än. Vi äter lite gröt varje dag för att träna in detta med mat, det går bättre och bättre för varje dag. Nu gapar han stort efter skeden och verkar gilla det. Men än så länge har jag inte bytt ut ngn måltid. På fredag kommer en brun sak hit som heter Nirvana och som Teo ska få ha när han blir stor!
Vi har idag varit på Ericas Café och fikat med Maria G, mkt trevligt!
Teo mannen sover och jag tror bestämt jag ska passa på att läsa ur min spännande bok, "den dubbla tystnaden utav Mari Jungstedt.
 
En rolig bild med ett litet annorlunda uttryck som man sällan ser :)

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback