Senaste Inlägg

en tripp

till umeå. Har varit riktigt trevligt må jag säga. Hann med stan litegrann och inhandla en del. Börjar på att fylla upp bebis och bb väskan :) spännande!!!! Förkylningen är på väg bort men jag är gode tät i vänstra bihålorna så mitt mission om dagarna är att snyta snyta snyta!!!!! wuäck för det som kommer ut........
Imorrn ska vi till MVC i villis och då är det även första föräldra träffen, dock lite sent kanske men det ska vara nu fyra måndagar framöver så jag hoppas vi hinner gå på alla :)
på tisdag blir det till att baka till Avera partyt som är på onsdag.... (glöm ej att anmäla er på det via fb;))
Mattias är ute med skotern och letar efter hundarna för nu har dom varit borta ett tag, hoppas inte på att dom inte hittat ett gryt för då blir det duschen nästa när dom kommer hem.
ajöken!

1 Kommentarer

Postat av: Linnea den 2012-01-15 @ 19:15:55

De va så kul att ha dig här kära du:-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback