Senaste Inlägg

nedräkning

kan verkligen börja på allvar nu, 11 dagar alltså! Sjukt vad fort det har gått och snart är vi alltså där!!!! Helt otroligt :) Nu längtar man efter att få se vem som har legat där inne i magen så länge, vem som sparkar ständigt upp i mina revben nu för tiden, och vem som trycker på så man inte får nån luft ibland....... Men för den saken så är jag inte det minsta less, dagen kommer när den kommer. Jag kan fortfarande göra stallsysslorna på mornarna, går väl lite långsammare för fogarna börjar på allvar kännas av mer och mer. Vilar desto mer tack och lov.
I helgen har Elisabeth varit uppe och skott. vi körde enbart verkning på mina båda hästar då jag förmodligen inte kommer att ha börjat rida förrän det är dags för nästa skoning, så nu är det barfota runtom som gäller och det verkar funka jättebra.
Det har ju varit enormt kallt ett par dagar och utan tillskottsvärme, alltså enbart hästarna och getterna så har det hållit sig runt minus två i stallet. Kanon bra!!!! Det känns ju rent av värmande att komma in dit när det är -38 ute :)
Ikväll blir det att se Wallander filmen på fyran och göra lite marängswish tror jag, gott!
ha en bra söndagkväll!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback