Senaste Inlägg

Umeå snabbvisit

som blev rätt sent i slutändan. Tog mig iväg strax efter åtta, och käka lite lunch med bästa syster och lill Trille, hade dessutom extra besök av två stjärnor till :) Sen var det hö hämtning, surr hos Elisabeth, skratta lite med Elvis, spana på söta små valpar. Bort till Sävar, hämta hö, tömma lite hö hos Elisabeth, hjälpa henne med 3-åringen. Bort till Bryggargatan igen där det vankades middag, även denna gång två extra på besök men nu var ena föräldern bytt till den andra :) surr, GOD mat. Hinna förbi granngården innan stängning, köpa mat till häst och höns. Upp till Lycksele, snabt in och hälsa på darling i husvagnen, känner mig trött tröttare tröttast. Hem mot hemmet, håller mig vaken med turkisk peppar och vatten. Kommer hem, matar djuren som kära mamma varit så duktig och tagit hand om hela dagen trots att hon varit sjuk, tack tack! Stupar i säng 22:30 och ställer klockan på 08:00!!!
En intensiv dag som gick i 200.
Idag kör jag lite lugnare.

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback