Senaste Inlägg

Besök

Vi har fått besök i form av Linnéa och Tristan! Roligt!! Senare idag bär det av till Lycksele för UL, som vi har längtat! Men innan dess ska jag försöka klippa Lillan, för igår duchade jag henne nere på ridskolan. så nu ska inte skären slita ont. Linnéa var så snäll och passade på att rida Roddan så där sparade jag massor av tid, tack tack.
Strax är det dags för Tristan att sova och då ska vi passa på att gå ut på promenad och lägga ut spår. Tanken är att jag ska gå det senare ikväll.

3 Kommentarer

Postat av: Linda Söderlund den 2011-09-19 @ 11:35:44

Blir det kanske en marsbebis? (Jag var också på UL i september) =)

Postat av: Åsa-Matilda den 2011-09-19 @ 13:29:28

Så spännande =) Känslan när man får se det lilla livet som bor i magen, den är obeskrivlig. Lite avis på dig som får uppleva det, trots att jag själv gjor det ett antal gånger ;)

Postat av: Hanna den 2011-09-24 @ 19:21:06

Linda: Mitten på februari är det tänkt att den ska komma. ÅM: Det blev verkligen "på riktigt" när man såg den röra sig inne i magen :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback