Senaste Inlägg

Träning, skoning och dop

Mkt har hänt denna helg. Lördagen bestod av först en jätteintressant föreläsning om hovar, exteriör och prestation som Elisabeth stod för. MYCKET nyttigt och lärorikt! Sedan blev tyvärr första träningspasset inställt för det var några som hoppade av i sista sekund. Tråkigt tycker jag och hoppas det blit bättre nästa gång. Hann iaf umgås lite med Elisabeth och söt Elvis en stund på kvällskvisten :)
Men så var det äntligen träning imorse. Gick bra för Roddan, mkt att hålla reda på för honom och även för mig. Så nyttigt att få hjälp och nu har jag lite tips på vad jag ska träna på till nästa gång. För nu blir det kontinuerligt som hon kommer upp. Jätteskoj!! Bägge hästarna blev skodda sedan, perfekt!
Sedan var det bara att snabbt städa efter sig, skynda hem med hästarna och snabbt byta om kläder efter ett litet rigna-runt-uppdrag då jag upptäckte några misstänksamma typer komma gående från ett ställe där visserligen många brukar promenera runt men dessa såg inte direkt ut som promenera typen........ tror inte dom hade ngt där att göra med tanke på hur som betedde sig när jag passerade, hmmm varför ska vissa ha så svårt att låta bli!
Men men, med lite reg nr och samtal så blev det lite koll på läget och vi drog upp till Gargnäs på lilla J:s dop, ett lättsamt, avslappnat dop där det var mkt fokus på barnen, kul. Gott fika sen och surr med div folk.
Hemresa bara, blev hämtmat från sibylla till middag och sen har jag varit ute i stallet och grejjat samt cyklat med hundarna.
Åter igen, en fullproppad dag och jag är färdig!
Ny vecka gott folk!
Och förresten, igår hade jag gått 20 fulla veckor! Halvvägs!!!!! :D *Lycka*

5 Kommentarer

Postat av: Åsa-Matilda den 2011-10-03 @ 08:24:47

Molly vill gärna fortsätta vara med och hoppträna, om det är ok, när Elisabeth kommer upp.

Postat av: Hanna den 2011-10-03 @ 08:45:49

Ja men visst får hon det! Va roligt :D

Postat av: Michaela den 2011-10-03 @ 10:55:40
http://mkcollectionuf.blogg.se/

Hej!

Jag har precis startat ett UF-företag och jag ska göra smycken.

Just nu håller jag på med berlock armband.

Det skulle vara jätte kul om du kunde kika in på min blogg och ge feedback. :)

Kram

Postat av: Johanna den 2011-10-03 @ 10:56:10
http://www.johannaagren.blogspot.com

fullt upp :D ? ska vi följa varandra på bloglovin?

Postat av: classe den 2011-10-03 @ 13:14:20
http://www.nattstad.se/classeslillablogg

Jag heter Claes-Göran Olofsson och jag måste skaffa fram pengar, så snälla snälla snälla...



skänk en valfri summa pengar till detta kontonummer 8169-5,914 844 158-8



Efter att du skänkt pengar så besök min blogg CLASSES LILLA BLOGG 2 så förstår du varför


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback