Senaste Inlägg

Div barnsaker fixade

Det gick bra med Lycksele igår, Mattias fick som sagt åka in i magnet lådan och vi beställde barnvagn och massa annat. Det blev en Emmaljunga citycross och jag tror vi kommer bli mer än nöjd.
Vi gjorde lite nytta hemma igår innan vi for på en tre rätters middag till Vallnäsvägen. Extra plus för förrätten som var jordärtskocksoppa med pilgrimsmusslor i. Ni måste bara prova den soppan!, går inte av för hackor. Till varmrätt vad det tupp och höna, varav ena tuppen en gång har gått här ute på Luspnäset. Stor skillnad jämfört med köpeskyckling. Mkt fastare och saftigare i köttet. På ngt vis har det stått emot lite att äta dom som jag sett traska runt här och just att det är fåglar, jag vet inte, har väl fått för mig ngt..... men det gick ju jättebra :) Till efterrätt var det en pecan paj med en liten touch av bränd smak då den glömdes bort litei ugnen :) Men den var god den också.
Så det blev en trevlig kväll igår.
Dessutom är vi bjudan på middag till farmor och farfar ikväll, vilken lyx!!!!! :D
Mera frukost!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback