Senaste Inlägg

kylan kommer krypandes.....

hela 4,5 minus nu när jag varit ute, wow!
gjorde stallet och att göra stallet nu känns rejält i ryggen efteråt, hmmm jag gillar det inte. Provade att ta en promenad med sparken och Timon men nja, det blev som ingen skillnad. Så nu sitter jag i soffan efter en varm dusch och bara slappar. Sitter mkt på jobbet nu och jobbar med pappersarbete och det är inte heller nå vidare.
Mattias är ute och grejjar med hö häcken till getterna, det kommer bli suveränt.
Bebis lever livet inne i magen, nu börjar jag se hur magen rör sig rätt ordentligt :) otrolig känsla och spännande kul!
Jag är sugen på kvällsfika, ska vänta tills min darling kommer in, blir fort mätt men lika fort hungrig nu för tiden.
ha en bra kväll!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback