Senaste Inlägg

Trist väder

denna söndag. Men då får man passa på att göra saker innen istället. Gardiner håller jag på att sy. Köpte ett tunt tyg som är lite knepigt att sy i för det dras åt liksom vilket resulterade i att när jag fållade nederkanten så blev det mycket längre i mitten än ute på kanterna. Inte bra..... ska ta mina längder och fara till mamma för hon ska tydligen ha en maskin som har en annan och bättre matning.
Roddan behöver tid hos hovslagaren, men jag har hört att han inte riktigt är bra i sin hand än så det lär nog få dröja. Lite synd för på ena bakhoven har en bit av hovväggen farit. Så inga fler ute ritter ifall han blir crazy och har sönder den ännu mer. Får longera på stranden istället.
Vattnet kommer allt närmare här utanför oss. Det blir ju verkligen pricken över iet när allt är här.

3 Kommentarer

Postat av: Linnéa den 2011-05-15 @ 14:51:00
http://linnetgoes.blogg.se/

hoppas han blir frisk snart så Roddan får sig nya dojjor och fossingar! Skulle inte du ha Avera träff med fotbadstema???

Postat av: Hanna den 2011-05-15 @ 21:23:43
http://tvillingensandberg.blogg.se/

Ja det ska jag ju! Det måste jag ju ha när du är hemma så du kan vara med :D

Postat av: Alma den 2011-07-11 @ 14:40:21
http://gravidforsakring.net

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din blogg, men jag är glad att jag gjorde det :). Prenumererar nu på din blogg på BlogLovin'!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback