Senaste Inlägg

Sysslor i massor

Har hunnit med en hel del idag. Tog hästarna imorse och for till Stensele där jag hopptränade Maggan, insåg att jag måste göra det mer kontinuerligt.........
Lagomt hem till lunch, åt och gjorde stallet. Har sytt in Lillans fleecetäcke för det gick ju långt nedanför knäna.
Igår åt vi räkor till middag och nu kokar jag en fond på skalen och av det ska det bli en god soppa med broccoli. Det är gott kan jag lova.
Jobb börjar imorgon, långpass med natt helg. Sen mina kära läsare är jag ledig i två veckor! Visst kan man ha det bra ibland!
Jag ska köra en sväng med dammsugarn......igen.....
Mattias håller på med stenläggning framför pump huset. Det kommer bli så fint!
Ha en skön söndagkväll

1 Kommentarer

Postat av: mammi den 2011-05-01 @ 17:17:25
http://anitafixar.blogg.se/

Fart och fläkt i vanlig ordning. Vi är då hemma nu, kom redan 11,30. Borta bra men hemma bäst!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback