Senaste Inlägg

helgresumé

wow vilken kul 80 tals fest vi fick äran att medverka på. Roliga kläder, tokiga frisyrer, god mat, bra musik. Det var så bra helt enkelt. Tack Anna för att du firade dina 40 år! ;)
Dagen efter blev dock lite segare. Jag är inte van att vara uppe till tidiga morgontimmen  så jag låg stor del av söndagen. Dessutom hade jag aningen ont i fötterna efter att jag och pappa gått från folkan till höjdvägen, där låna jag en cykel iaf.
Ikväll åker Mattias ner till Umeå för nu ska det läggas asfalt för honom. Så idag har vi lite grejjer att fixa. Just nu ösregnar det så hästarna har då fått komma in en stund. Det är dom mkt nöjda över. Så perfekt att ha dom hemma och man kan bara springa ner och ta in dom för en stund. I love it! :D
Igår åkte Rasmus iväg på kollo. Nämligen till Yvonne. Där kommer han att få det kanon nu i sommar.
hej å hå

1 Kommentarer

Postat av: Erica den 2011-05-23 @ 12:04:24

When Will i see you?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback