Senaste Inlägg

gardiner och tappsko

Nu är dom nya gardinerna i vardagsrummet färfiga och uppsatta. Det blev så bra alltså. Ljusa frächa enkla! Ni måste bara komma och se ;)
I måndags och igår fick jag kasta om mina arbetstider. Fick hoppa in för en på driften ist för dagtid, så det blev em för min del ist. Igår på fm så hämtade jag och Mattias hö. Det känns alltid så bra att få fylla på förrådet.
Idag är Mattias på utb i Lycksele så jag är hemma här utan bil. Och lat kände jag mig, tänkte jag skulle in på affärn men konstaterade att det finns ju mat hemma, gäller bara att vara iderik. Jag är inne i en trött period, är hängig och seg. Kanske håller på att bli sjuk? vette tusan.......
Har longerat Roddan, han gillar inte riktigt inspänningssystemet så han bockar en hel del. Tog väl tre varv så var ena framskon av :( Nu har han bara en sko kvar. Måste höra med hovis hur länge det är kvar innan han kan sko.
Nä om man ska ta och utfodra hästar och hundar och sen sig själv.
vinlotteri ikväll,hoppas på vinst där, för jag vann ju faktiskt en Avera tävling som avgjordes idag!! wihoo, ett fot kit kan jag nu kassera ut! :D
hej hej

2 Kommentarer

Postat av: mammi den 2011-05-18 @ 17:19:37
http://anitafixar.blogg.se/

Kommer endera dan på "inspektion" av de nya ;)

Postat av: Hanna den 2011-05-19 @ 10:50:44

Välkommen! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback