Senaste Inlägg

Lilla Lillan

Tror jag hittat orsaken. Hon har ett väldigt sårigt juver. En massa veck och löshud och inne där, ja överallt och ner längst bakbenen så är hon aldeles röd och det strålar värme och hon är gode öm. Det har jag totalt missat att kolla, fy skäms på mig! :( Inte underligt att hon inte gillat när jag sprayat myggmedel där stackarn. Har iaf tvättat ren från gammla hudrester och försöker smörja så det får hållas mjukt. För det märks när hon stått still ett tag så rör hon sig knepigt, men det är väl förmodligen därifrån det kommer. Det sliter och drar och spricer och jag vet inte vad. Beslutade mig imorse att jag åker inte på Källan Spa för jag vill ha koll på henne så det inte blir inflamerat eller så.
Källan Spa skulle som sagt vå på vårat jobb åka på och komma hem imorgon. Så nu får arbetskollegorna istället njuta och ha det bra.
Nu ska det mockas och sen hämta hem hästarna så jag får titta till Lillan samt rida Roddan på volten lite. Han va lite pigg imorse.
Fy för regn!

1 Kommentarer

Postat av: Åsa-Matilda den 2011-06-27 @ 11:17:22
http://ronnvik.blogspot.com

Hoppas Lillan mår bättre. Kan tipsa om att dom på AFA har gjort superfina och väldigt bra hinderstöd till mig. Billiga var dom oxå =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback