Senaste Inlägg

Leeeeedig

i en vecka! det gillar vi.

som sagt så har ju Maggan blivit såld. Så skönt att det äntligen blev av. Dom två andra har som blivit bra kompisar, nu äntligen får Lillan stå nära en annan häst. Maggan ville ju som helst vara själv mkt. Roddan gosar gärna.
Men upptäckte en sak imorse när jag skulle ta dom på betet. Kan Lillan ha fått fång??? Hon var väldigt stel i rörelserna. Inte dom där karaktäristiska tecknen men ngt var inte bra. Så jag vände och dom får gå ute vid stallet. Hoppas att det är ngt annat. Ska ut och kolla upp henne extra noga. Roddan hade dessutom tappat en fram sko, så jag måste bort på betet och leta efter den så jag kan slå fast den igen. Typiskt.

Det tegnar idag, men är dock varmt så det är skönt.
Nu ut till stallet.

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback