Senaste Inlägg

Slåttern

Ja det håller vi på med ute i Norrheden! Ett kraft arbete utan vissa moderna utrustningar. Fick in en hel del igår samt att vi hässjade (?) en vanlig plus en dubbel. Och mkt hö blir det! Vi packade våran transport, och jag kan lova att jag trampade och trampade för att få in så mkt som möjligt.
I förrgår så avnjöt vi en sutströmmings middag där ute på Norris. Mums vad gott det är.
Min Mattias börjar jobba i natt nere i Umeå med asfalt. Tidigare än tänkt, hårdare än tänkt. Natt jobb i massor på flyget. Och jag drar ner med hästarna till stan. Dom ska få bo på Vidängsgården medans jag och Timon bor hos Linnéa och Tristan. Vad bra vi ska ha det. Nu gäller det bara att hitta ngn som kan titta till får och höns :) Men det brukar alltid lösa sig med hjälpsamma människor.
Ska nu ut och fixa iordning husvagnen, sedan väntar återigen slåttern......................

1 Kommentarer

Postat av: Linnéa den 2011-07-30 @ 20:53:00

va duktiga ni är=)!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback