Senaste Inlägg

goda nyheter!

vi ska få våran släpvagn lagad eller inbytt utan att bekosta ngt själv!!!! Känns sååå bra! Det tog lite tid men det är det värt kan jag lova.
Skulle fara på min bokade läkar tid idag på sjukan, men så i luckan säger hon att jag minsann inte hade ngn tid!!??!
Den mänskliga faktorn hade varit framme och glömt spara när min bokning gjordes........ men jag blev faktiskt lite irriterad för det har tagit sån tid för att få detta ordnat. Det är ang mitt nyckelben som inte är bra.......
plusgrader blev det idag, skönt. Så Maggan fick klä av sig idag när jag kom hem. Ikväll ska jag och Linnea ta och köra Lillan lite, hoppas det går lika bra som sist.

2 Kommentarer

Postat av: ÅM den 2011-01-27 @ 20:15:09
http://ronnvik.blogspot.com

Hoppas det gick bra att köra även ikväll. Skam den som ger sig =)

Postat av: Erica den 2011-01-27 @ 22:13:00

Inte förvånad över sjukan !! När ska vi hinna ses?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback