Senaste Inlägg

Spån överallt!

Spånet var då hämtat så nu har man för ett tag framöver.
Passade på att få en promenad tidigare idag i det underbara vädret. Linnea tog bilen med all hennes packning och jag gick med Tristan och Timon. På Luspnäsvägen någonstans så tappade jag mitt nya koppel, och tyvärr så fann jag det inte på vägen tillbaka. Ngn måste ha plockat upp det och jag hoppas jag kan få igen det :D Så jag fick sätta Timon på prov. Tränade fot från Gunnarssons och till mamma och pappa. Gick faktiskt jättebra!!!! Duktig hund! Det blir lite så när man bor så här ensamt och fritt. Man har hundarna så mkt lös och slarvar samtidigt med det andra som koppel, fot och inkallning tex. Bättre ska det bli på den fronten!
Ikväll är det solsidan igen!!! Mitt favvoprogram! :D

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback