Senaste Inlägg

nytt utseende

och det tackar jag Linnea för, tack å tack! Hon har blivit en fena på att fixa med bloggarna. Men den är fortfarande under uppbyggnad.
Har ledigt nu och har haft en toppendag, besök av Erica med barn och Åsa med lilleman. Trevligt och massa fika rester sen gårdagen avera party. Blev lite mera produkter som jag inväntar ska komma på posten.
Lillan har gjort framsteg i körningen, duktig tjej! Vi ska iväg på en tur nu ikväll, Linnea ridandes på Maggan och jag körandes med Lillan. Spännande.......
Stallet har vi röjt i idag, blev faktiskt riktigt bra.
Imorgon ska jag köra ner Linnéa och Tristan till Lycksele där pappa Patrick möter upp dom.
Nu är pappa här och ska ta hand om Tristan medans vi motionerar hästarna.

4 Kommentarer

Postat av: Linnea den 2011-02-03 @ 22:49:05

Tjohoo vad hästarna skötte sig bra ikväll:-)

Postat av: Erica den 2011-02-04 @ 07:05:20

Tack för allt! Trevligt!

Postat av: Erica den 2011-02-04 @ 07:07:55

Snygg header :) eller vad det nu heter :)

Postat av: Hanna den 2011-02-04 @ 22:41:27

Ja visst är det header!? ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback