Senaste Inlägg

känsla av helg

och visst är det härligt med den känslan! Jag hade dessutom lyxen att få sluta tidigt idag, redan strax efter 10 gick jag hem :D
Mkt bra på tv nu nån vecka framåt, skid vm!!! gårdagens lopp var ju bara såååå bra, heja Hellner och Jönsson!!!
For ut och körde Lillan igår och nu var det ett tag sen sist pga kylan, men vad gör väl det när man har en liten shettis som sköter sig galant. Skulle ut på en längre sväng idag men ena däcket var helt slut på luft så det får jag fixa i helgen. Red Maggan istället på volten. Nu har jag på henne ett hackamore då hennes vargtänder fortfarande är kvar och stör litegrann på vanligt bett. Hackamoret funkar rätt ok ändå, hon trivs på det.
Imorgon kommer det hem ett par styckna sköna tjejer för surr stund med vin och annat gott. Var längesen man gjorde sånt trevligt :)
Älskling är ute och gör bilaffärer, få se om han kommer hem med bil eller om man får hämta honom......... han ringde precis nyss!!!! hahaha det blev affär ändå......... en liten vit pickup blev det, vår nya slit å släng bil, den skulle väl även gå som tillfällig väktarbil för växellådan hade visst rasat på den ordinarie bilen så den ska lagas.
Hoppas ni får en härlig helg.......på återseende..... :D

1 Kommentarer

Postat av: Erica den 2011-02-25 @ 20:23:46

Myzigt :). Passa på att njuta! Ses snart hoppas jag :)

Trevlig helg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback