Senaste Inlägg

då var det klart!

Jag har kört Lillan helt själv idag! Hon var jätteduktig! Jag gjorde så att när hon skulle in i skacklorna så hade jag tippat upp vagnen så skacklorna peka rätt upp i himlen och sen vek jag bara ner dom efter att jag hade parkerat henne framför. Super!
Maggan har jag ridit, hon gick fint, vi red ända in till korsningen Tranan/Kungavägen.
Min bil är tillbakas, hade gärna haft iväg den en stund till för jag fick ju köra en spronkans ny bmw under tiden. Inte helt fel. Nu kör jag batteriladdare på saaben för batteriet är helt dött nästan. Men min kära mor har beställt ett så snart får den liv igen.
Har bakat bullar idag, dom väntar bara på att få åka in i ugnen. Och sen blir det palt till middag. Hur gott är inte det!?
Imorgon börjar min långvecka med natt helg så ikväll blir det poker och sen marsch i säng.
Dessutom ska vi imorgon kväll åka till Bodycenter i Vilhelmina och prova på zumba och Indoor walking. Ska bli spännande. Det är vi ledare från Åbackens som ska åka. Kul kul!
Nu ska bullarna få lite uppmärksamhet!

2 Kommentarer

Postat av: Anonym den 2011-02-06 @ 18:15:22
http://evalottastenvall.blogspot.com/

Men så underbart skoj nu blev jag nalta avis!Skoj !!ÅÅ Kattarina har ju gjort så brutalt fint i villis..Ha skoj o njut!

Postat av: Hanna den 2011-02-07 @ 15:04:52

Ja visst har hon det fint där!, jag ser verkligen fram emot kvällen :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback