Senaste Inlägg

4:e advent

och jag har stått vid spisen känns det som hela dagen. Saffransbiskwier har jag gjort, faktiskt ändå rätt enkelt trots tre moment, och dom är ljuvligt goda! En långpanna med moccarutor, går alltid hem och så körde jag en gryta palt så nu ska vi strax äta middag. Har varvat köket med att titta på all sport som har varit på tv.
Igår var vi på hotellet med jobbet och åt julbord. Gott gott och jag rymde allt jag hade tänkt äta utan att bli så där äckligt mätt.
Jag får hit två hästar som ska bo här i skogen hos oss nån gång i januari, det ska bli jättekul! :D
Nu ska palten ätas!

1 Kommentarer

Postat av: Maria den 2011-12-18 @ 19:05:11

När ska vi ses?? Å provsmaka lite på ditt bak kanske?? =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback