Senaste Inlägg

ny vecka

Mattias och Marcus kom hem till slut. Klockan var väl nån gång efter 21:00 igår kväll. Traktorn gjorde hela 28 km i timmen!!! Dessutom fick dom köra efter mer olja efter en bit. oj oj oj säger jag bara vilken resa. Tur man inte var med på den för då hade man nog blivit tokig, men nu står den här på gården iaf, och jag tror vi kommer få bra nytta av den :D
Idag har det verkligen vara ute dag! Solen gassar och termometern i skuggan visar nästan 9 grader! Det tar sig! Ladugården är uppröjd, vintersaker bortställda. Jag har fixat torkställningar till höet som jag hämtade igår. Det var väl inte rtktigt torrt så då får man hänga upp lite här och där. Jobbigt men det funkar.
Nu ligger jag däckad på soffan för ryggen stor strejkar :( ajaj....... måste ju träna upp den där rackarn där bak, men det funkar ju inte så länge den gör ont. Måste nog beställa tid hos farbror rygg doktor.
Imorse innan det hann bli för varmt så tog jag hundarna och gick efter skoterspåret inne i skogen. Dom funkar ju så himla bra tillsammans när man är ute sådär. Då är dom en flock tillsammans, ute på jakt tillsammans..... kul att se :) Det funkar ju även bra här hemma kan jag tänka mig, bara en lite nervös husse som kan ställa till det ;)
Lyssnar på Jessie J:s nya album (ni vet hon som gjort Do it like a dude och Price tag) Det är faktiskt riktigt bra!
En till kaffe kopp kanske och sen ska man väl kanske fundera på att sova lite för i natt är det ju natt jobb som gäller.

3 Kommentarer

Postat av: Fanny den 2011-04-12 @ 08:07:17
http://fannysundstrom.blogg.se/

Är ni hemma under påsken?

Postat av: Fanny den 2011-04-13 @ 16:54:47
http://fannysundstrom.blogg.se/

Japp! Jag åker hem på tisdag och blir hemma till måndag. Får man komma förbi på en kopp kaffe? :)

Postat av: Fanny den 2011-04-13 @ 16:55:52
http://fannysundstrom.blogg.se/

Japp! Jag åker hem på tisdag och blir hemma till måndag. Får man komma förbi på en kopp kaffe? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback