Senaste Inlägg

Danko Jones

Det var faktiskt riktigt bra, tack och lov så fanns det ju lite sitt platser så det var ju bra för mattias och kryckan ;)
Innan konserten så satt vi och tog ett par öl på TC och surrade.
Lilla Tristan har ju växt på längden!!! och mer hår har han fått.
Lite shopping gjorde vi innan vi åkte hem. Jag hann dessutom rida en av hästarna som står hos Elisabeth. Det var riktigt roligt.
Idag har jag klippt Maggan. Blir ju en viss skillnad må jag säga. Red även en sväng, men ryggen säger ifrån. Vad är detta? Måste nog ta och kolla upp så det inte är nå vajs med diskarna....... det hugger som kniven nere i slutryggen.
Mattias ska fixa middag ikväll, jag vet ju dock om att det blir marinerat älg kött för det gjorde jag iordning i morse. Jag passar på att sitta och sippa på en martini bianco. Det är allt bra gott det!

Ha en bra lördagkväll!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback