Senaste Inlägg

freeeedag

och nu tänker jag bege mig till stallet och titta till Kalle "the stud"....... idag blir det byte av box mellan han och Alvar så han får stå bredvid Maggan i stallet, han höll ju på att sparka sönder sin box igår kväll när jag var där :( först blir man arg på honom och tycker han ska kunna bete sig, sen tycker man bara synd om honom, stackarn vad han har det jobbigt nu :(
Svartvinbärssylten blev hur god som helst, det är så gott att ha den i fil till frukosten.
Timon har fått ngt i tänderna, det knakar så förfärligt, har försökt mata honom med bacon för att se om han kunde få bort det, men det verkar som om jag får köpa ett ben till honom. Det kan vara Rasmus avklippta klor som han tuggade i sig häromdagen, hmmm konstiga hund som ska äta sin kompis klor innan jag hann städa bort dom.
Så ica nästa för ben köp!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback