Senaste Inlägg

snö?

kommer snön ikväll redan? ja enligt yr så gör den det. måste nog upp på jobbet och sätta på vinterdäcken på mercan.
Men det är mysigt när det blir lite kallt ute. Inte lika mysigt i sovrummet, våra element ska sprutmålas innan dom sätts upp, så inga element = kallt. Krisar det sig så får man lägga sig i sängen som är nere i gästrummet.

Fick svar igår från paret som så gärna ville ha huset här, tyvärr kunde dom ej köpa det :( attan också, trodde det var klappat och klart.

körde galopp bommar med maggan igår, svårt i vänster varv, vill bara byta om till höger galopp över bommarna. Så det är värsta inramningen som jag måste göra, körde på ett x antal ggr igår och till slut fick jag hon. Då vågade jag inte gör en gång till för tänk om det inte skulle funka då :P
travhoppade lite också, hon skötte sig bra, blev trött och dyngsur. Tacka vet jag KLIPPTA hästar ;)

promenix med täckbyxor, mössa och halsduk!

ha en bra dag

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback