Senaste Inlägg

man blir trött

av lite sömn!!!! blää, ogilla!
Är lite voff voff överallt.
Har iaf lyckats "bli av med" spinningen ikväll, måste sova för dom tre nätterna som jag jobbat har varit en finne nånstans..... sista natten kan man väl få känna sig någolunda pigg kanske.
Mattias är i Umeå och kollar upp sitt ben, med sig hem har han min nya transport!!! Yes!, vi måste ju ha en nu när man får frakta in hästen för träning. En fin gustaviansk soffa som ska få platsa i vårt nya hem får åka i den nya transporten. Eller nya och nya, det är en äldre modell men det duger gott för mig och Maggan, och Bettan förståss.
Lite rester från igår sen blir det sängen, tror jag städar huset imorgon.
sov gott!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback