Senaste Inlägg

Hittad!!!

Jaaaaaa!!!!
Min fina rosa kamera är tillbaka!!!!!!!!!!! :D Den låg i min saab, i lilla facket som är just bakon handbromsen. Har inget minne av att jag lagt den där och fann den  nu av slump när jag letade efter småpengar. hahahaha nu har jag två kameror!!!!!! ;)

Det är snö idag och en minus grad. Jag ska ner till stallet och hålla en lektion för ÅM. Men först ska vi göra ett besök på återvinningen jag och Mattias och den knökfulla släpvagnen.

Jag jobbar natt i helgen.

Fick mina produkter från Alvera igår, gillar dom jag hunnit pröva!

4 Kommentarer

Postat av: erica den 2010-03-10 @ 13:34:58

det som inte är stulet......... :)

Postat av: Maria den 2010-03-10 @ 16:30:00
http://mejan.blogg.se/

Jag köper den ju gärna vet du ;)

Postat av: Fanny den 2010-03-22 @ 23:13:58
http://fannysundstrom.blogg.se/

Inte Robinsson heller... ;)

Postat av: Robert den 2010-03-25 @ 07:08:49

Jaha du har fortfarande bara hittat din rosa kamera,,, :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback