Senaste Inlägg

Vilken blomma!

Kolla nu blommor den! Denna passionsblomma fick jag av Annika och Christer. Visst är den läcker!? Och nu i skrivande stund så har även en till blommat ut under dagen :)



Btw så har jag lyckats betat av otroligt mkt av min lista. Handlingen får vänta tills imorgon. Förmodligen så hinner jag inte sova ngt innan jag går på, men det spelar mindre roll för snart är det semester och då får man vila :D

Stekte en hamburgare till middag så nu är magen belåten och jag kan gå ut på gräsmattan igen och fortsätta med det höga gräset! Sen blir det stallet och sortera höbal!

Hej å hå!

2 Kommentarer

Postat av: linnea den 2010-06-23 @ 18:53:29
http://linnetgoes.blogg.se/

Va fin blomma. Vart har du den ståendes? Köksbordet? Jag har min i stora fönstret vid matbordet. Hoppas de inte blir för varmt och soligt.

Postat av: Hanna den 2010-06-24 @ 15:26:55

Yes jag har den i köksfönstret, där är det bara sol en liten stund på morgonen :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback