Senaste Inlägg

Torsdag och regn

Kalle riden idag, både han och jag nöjd :D

Imorgon kommer Mattias hem, men vi lär väl träffas i dörren när han kommer och jag far på jobbet. Har ju kära natthelg att se fram emot, och framförallt den lediga veckan som kommer efter!
Mattias surra om att följa med ut på skritt sväng på Kalle, få se om han pallar med det efter första veckan ny opererad asfaltsläggare ;)

Nu är Mejan på lite varmare breddgrader, Turkiet!  Regn här idag men ändå 12 grader så hundarna får vara ute tills mamma kommer ner senare och tar in dom för lite promenad och sånt.

Sista biten av Billys ska tuggas upp och sen cyklar jag till jobbet!

3 Kommentarer

Postat av: Linnéa den 2010-06-03 @ 19:39:53

Jaaaaa... ta med han ut på skrittur. Kalle e ju så snäll. De kommer nog att gå bra=)

Kram kram

Postat av: Victoria den 2010-06-03 @ 20:51:37
http://nineintheafternoon.blogg.se/

Postat av: ÅM den 2010-06-04 @ 08:46:11
http://ronnvik.blogspot.com

Roligt om M vill följa med ut å rida. Jag har en vision om att fara ut med A till somamren när jag har en extrahäst =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback