Senaste Inlägg

tji fick jag

för att jag var och tränade igår. Vaknade upp med ont i halsen nu på morgonen :( inte kul.....

Fick även ett telefonsamtal från en som jag och Mattias ska träffa på fredag, vi fick lite saker som vi ska tänka på innan....... Hoppas detta går vägen!!!

Ska ta samma promenad med hundarna som igår. Stensele till Storuman, eljusspåret. Kanon att gå där! Hundarna springer lös och är goa å glada hundar :D

Ev så blir det Umeå på torsdag, dvs imorgon! ghaa vad det går fort, halvväg i min ledigvecka!!!!

Lite kaffe och sen ringa och boka en dags-att-bryta-till-ryggen-så-man-slipper-denna-huvudvärk-tid

Känner mig verkligen som en gammal tant i kroppen! :/ ryggen det löser sig med ett besök hos Chrille, men dessa knän. Nu gör dom så här aja, aja ont igen!!!! :( Får väl prova köra rehab programmet som jag fick från idrottsmedicin men jag tvivlar på att det hjälper för det har det aldrig gjort. Det kommer och går och när det kommer så är det inte roligt. Gå ner för trappor, stiga ur bilen, sätta sig på stolar, gå upp från stolar, allt det är en pina.....
ja ja, nu har man fått klaga lite också, nu blir det det där kaffet jag skrev om!

Ha en aldeles underbar dag!!!!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback