Senaste Inlägg

värmen är borta!

vart har den tagit vägen?

Jag har iaf fått blivit moster sen sist jag skrev! Tänk vilken lycka!!!! Lilla Tristan kommer dessutom upp på torsdag med Linnea, som man längtar :)

Hästarna har det bra uppe i Råstrand. Idag ska stannapannas lilla tjej få följa med och kolla till dom, det blir bra för jag kommer behöva hennes hjälp när alla tre ska kollas in och borstas :)

Vi stor röjjer här hemma i källaren, som vi slänger! Det blir bra för det har varit ett enda rathål den där källaren.

Nu ska Mattias väckas så vi kan fortsätta med städningen.

två veckor kvar av semestern!

1 Kommentarer

Postat av: Fanny den 2010-07-24 @ 13:41:01
http://fannysundstrom.blogg.se/

Jaa, tiden gick alldeles för fort, tur middagen blev av :)

Vi får ta den där kaffekoppen nästa gång jag kommer hem, hoppas du får en skön helg!

kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback