Senaste Inlägg

Sent igen

ja klockan visar nu 00:56 och jag äör vaken med datorn i knäet.

Vilket underbart härligt väder idag!!!! Vi tog hundarna och gick upp till Storuman och Alex. Där var vi större delen av dagen och bara tog det lugnt. Det blev lite Pim´s till lunch/middag och massa surr. Hämtade hem dodgen som fått nya bromsklossar.
Och for ner med härliga rensband till Barsele för där hade Marcus och Mia lyckats få stopp i avloppet, oj oj oj hoppas dom fick upp det.

Nu ska jag promt ställa undan det jag han framför mig och blunda mina gröna sköna........ för imorgon ska jag luncha med Erica och Ia!!!!!!! :D

hej å hå

1 Kommentarer

Postat av: Emma den 2010-01-12 @ 09:38:37
http://peersson.blogg.se/

Okej, ja jag är lite skeptisk till iphone just av den anledningen till att allt blir nytt. Nu är det ungefär lika som förut. ;) Men är du nöjd med din iphone?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback