Senaste Inlägg

dags för uppdatering kanske

det var ju som ett tag sedan jag skrev ngt här :)
Men mycket har vi gjort. Nu BOR vi ju här ute på Luspnäset 66!!!!! Sååååå härligt! Att bara kunna "tvär gå" ner till stallet och titta till hästarna. Dom verkar ha det bra och trivs i det nya stallet. Jag döpte om shettisen, för jag gick ju bara och kallade henne för Lillan, så Lillan fick det bli :D En tuff och självsäker liten brud med mkt spring i bena. Hon passar gärna på att ta en drive runt stallet ibland när hon få gå lös ut till hagen.
Hundarna släpper man bara ut och så får dom springa runt bäst dom vill. Nu har vi ju haft lite kallt så stunderna ute har varit rätt korta.
Och det börjar dra ihop sig till jul snart, som ska firas här med släkt från både min och Mattias sida. Mycket trevligt!
Jag går på och jobbar fm samt helg med start onsdag morgon så nu är klockan egentligen för mkt för at vara uppe. Lika bra att försöka vända på dygnet redan nu. Mattias står och målar lister och fönstren här inne i vardagsrummet med pannlampa. Han är lite udda ibland då han kommer igång senare på kvällen ;)
Jag hälsar alla som känner sig välkomna välkommen hem till oss! Surra och kaffe funkar ju alltid! :D
Ha det gött!

1 Kommentarer

Postat av: Fanny den 2010-12-21 @ 12:04:17
http://fannysundstrom.blogg.se/

Wiihoo!! Får man komma förbi på en kaffe och surr nu när jag är hemma? :) kommer i morrn och stannar till den 28:e... Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback