Senaste Inlägg

fotboll II

yes, em-finalen mellan tyskland och england. 3-2 än så länge, mkt spännande final.

har tagit det sista från lägenheten nu (förutom underlaget där hundgården stod) så nu är det bara nycklarna som ska lämnas igen. Skönt att äntligen vara kvar.

Till veckan ska jag och Ankiut och lägga spår åt Timon och Jiddra. Hennes jaktlag har fått skjuta så hon har älg klövar. Ska bli spännande och se hur Timon beter sig när han hitttar klöven. Han har ju så mkt vakt i sig. För själva spåret ska nog inte vara några problem,har lagt mkt personspår och det grejar han hur bra som helst. Provade en gång förra hösten med blodspår, då va han ungefär sex månader, han hittade godiset men var mkt intresserad av att slicka upp spåret på vägen dit :)

Tog med mig bägge hundarna på cykeltur idag ner förbi stallet. Gick kanon, när Rasse skulle vara lös så fick Timpan sitta i korgen och när det var hans tur att vara lös så fick ju Rasse självklart fortsätta springa i koppel, ryms inte precis i min fina cykel korg. Så synd att dom inte ska gå att ha tillsammans inne framförallt. Dom är ju som kompisar för det mesta så länge inte Timon ska kaxa, då blir det jobbigt för Rasmus och det kan blir otrevligheter.

Snart kommer Matte hem, då har han helg medans min härliga 12-timmar-per-dag-helg börjar imorgon 06:00. Men nu behöver jag ju inte rasta hundarna innan så lite längre får jag sova :)

Ska underhålla jycken lite.

2 Kommentarer

Postat av: Erica den 2009-09-10 @ 19:29:42

Roligt med uppdatering:-)

Postat av: Emma den 2009-09-10 @ 21:34:29
http://peersson.blogg.se/

Nej, dexter är inte våran. Diezels ägare har skaffat en till vovve så jag får bara låna! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback