Senaste Inlägg

seg som kola

känns jag ungefär just nu. Hundarna har varit jätteduktiga och låtit mig sova men känner mig ändå som en zombie. Ja ja, ska ta ut dom på långprommis så då lär man väl piggna till.
Mattias behöver hämting idag i Lycksele så då får jag passa på att fara på dollar :)
Jobbar en natt till nu sen är jag ledig till nästa vecka.
Förmodligen åker vi ner till Umestan över fredag för att hämta dodgen och släpvagnen. kanske gå på stan en sväng också :)
Sen har jag ju bokat in mig på Idol hos Maria med kidsen på fredag. Länge sen sist jag var med om Idol hos henne så det ska bli trevligt :)

Nej nu blir det den där promenaden minsann.

2 Kommentarer

Postat av: Maria den 2009-10-27 @ 14:47:16
http://mejan.blogg.se/

Neej, det funkar inte med idol på fredag heller, Jennifers klass har disco, jag ska vakta å städa där... skit åxå!

Får fortsätta försöka...

Postat av: erica den 2009-10-27 @ 17:56:35

Du får väl komma hit på idolfredag:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback