Senaste Inlägg

Vill ha vinter!

Ja!!, kallare, mer snö och inte detta blaskiga snorhalkiga vägar :( Snart är det ju faktiskt 1:a advent och då måste det åtminstonde komma snö så man får lite stämning.

Helgen var bra, Elisabeth och Magnus bjöd på bubbelbads-kväll, nice nice.
Mamma, Ingan och pappa bjöd på god middag, gött gött.

Maggan ska börja ridas lite mindre nu ett tag, det är som om hon inte riktigt orkar gå så mkt som jag ridit henne. Nu hade hon stått fre, lör, sön och då hade jag en häst som var framåt och jobbade som en tok! :)
Idag fick hon ett bad också så nu är hon ren å fin.

Imorgon åker bl.a mitt skiftlag till Skellefteå på företags dag, det ska handla bl.a om hjärnan, stress och sömn, intressant! Dessutom brukar man vara mätt i två dar efter en sån dag för man äter en gång och det är JÄMT! :D

Snart är middagspajen klar så jag ska hinna med en dusch innan...... sen middag blev det, oops inte slarva!

Lev å må


1 Kommentarer

Postat av: Sandra den 2009-11-18 @ 18:01:03
http://kronbergskan.blogg.se/

Ja företagsdagar o företagsfester gilla vi...gratis ä så mycke godare!! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback