Senaste Inlägg

Vart tog priset vägen???

Jag va och tittade på det som var för världens barn i kyskan igår, jättebra!!! Och alltid så fint i kyrkan. Sen hade dom ju ett lotteri, jag köpte två st. Nu är det så här att jag brukar sällan, och då menar jag sällan vinna, typ aldrig på något lotteri. Så sitter vi där och dom ropar upp min lott!!!!!!!! Yes!!! Jag vann!!!! Ett presentkort på SOMacken, jätterbra pris. Nu hade dom inte arrangerat just det där med lotteriet så där bra så det var lite rörigt. Så hur resulterar dette? Jo mitt pris, mitt presentkort på SOMacken, min vinst som jag aldrig bruka vinna är BORTA!!!! Finns inte, väck! Typiskt. Men men det var iaf en tillställning för världens barn så vad är väl ett pris? :) Det var en trevlig stund i kyrkan.

Det gick kanon att jobba i natt, pigg som en nötkärna trots brist på sömn. Så nu sitter jag här och har helg!!! Ikväll vankas Idol, imorgon Älgfest, och söndag vila. Ska väl försöka bygga lite på övervåningen oxå. Sen även fixa ett träd till fåglarna så dom får mat. Vi ska sätta det utanför Timons spaningsfönster så han får sitta och titta på pippi :)

Ha en skön fredag!

4 Kommentarer

Postat av: Maria den 2009-11-20 @ 12:02:32
http://mejan.blogg.se/

Men attans, gav dom det till någon annan eller?? Skit!

Skönt att jobbnatten gick bra iaf, jag ska strax iväg på mitt jobb...

Ses imöran =)

Postat av: Linda den 2009-11-20 @ 13:36:31

Fixa ett träd??!!! Ha ha, hur då?

Postat av: Linnéa den 2009-11-20 @ 20:15:22
http://linnetgoes.blogg.se/

kyskan... jag trodde du va i kyrkan=)

Vad är SOmacken??? Jag e lite trög tor jag=). Men de e väl typiskt då man väl vinner e de borta. Men som du sa. Du köpte väl lotten för världens barn!?!!

vi ser och idol. men nu e de ju reklam så då hinner man glo lite i cybern...

Postat av: stannapanna den 2009-11-20 @ 22:59:53
http://ludvigssons.blogg.se/

Ja tack - vi kommer gärna !!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback