Senaste Inlägg

snart 1:a advent

och jag har sytt klart gardinerna till ett av köksfönstren, rätt nöjd ändå. Så till helgen får vi plocka fram det juliga. Det tycker jag är en mysig tid.

Var ju som sagt i stallet idag (med) :) och hjälpte Anki med att köra Terry med doningen, jag är ju inget fan av det där med körning men det var rätt kul ändå. Vi satt där och surrade på om allt möjligt, en sak var definitivt jätteroligt!!!! Blir så glad när jag tänker på det :D Så till sommaren blir det av!!
Timon åkte även han med där bak, han kom på att han kunde springa ikapp oss där bak och så kunde jag bara lyfta upp honom i nackskinnet. Sen när han lessnade så hoppade han bara av och sprang en stund.

Middag idag blev spagetti och köttfärssås, helt ätligt. Dessutom plockade jag upp en orrhöna som ska tillagas på fredag. Har ju fått en hel hög av snälle Markus från Skarven. Timon blev helt galen när han såg den och satt å gnällde länge efter den. Verkar inte som om det blir Råstran på fredag för Linnéa kommer nog upp, så då måste man ju passa på att umgås med henne.

Nu tror jag bestämt det blir en tupplur innan nattjobb senare ikväll.

snark snark

3 Kommentarer

Postat av: Linnéa den 2009-11-25 @ 22:45:26

vad är det som är så roligt. Man blir ju nyfiken nu=)

Postat av: erica den 2009-11-25 @ 23:32:02

Jag blir oxå nyfiken :)

Skoj med gardinerna...Vad har du hittat för snyggt tyg? Själv har jag nyss sytt färdigt och blev defenitivt ine nöjd :( Blev småtråkigt men känner att jag inte kan köpa nytt tyg nu eller ? kanske?

Är så skoj att se att det blivit kvinnlig fägring på blåvägen :) Ljuslyktor vid dörren och fina gardiner. Duktiga du!

Postat av: erica den 2009-11-27 @ 18:12:03

Undra om man blir bjuden på någon god middag här framöver :) ?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback