Senaste Inlägg

nackspärr

Kan vara draget jag satt i en stund igår när vi var i Skellefteå, stel, styv och aj aj har jag iaf. Annars var det en trevlig dag där, temat var Arbetsmiljö och Hälsa. Duktiga föreläsare som drog till sig intresset från oss lyssnare. God mat (som alltid) Mycket mat (som alltid) :) Efter dagens slut for vi en sväng på Jula och Expert för att sedan avsluta med lite middag innan vi åkte hem. En lyckad och trevlig dag.
Har gjort en ändring i schemat, går in och jobbar natt ikväll så jag går på helg redan imorgonbitti klockan 06:00!! Inte så tokigt.

Har precis varit ute på en prommis med hundarna och Mattias. Jag blir tokig på detta väder!!! Har inte sett en blå fläck på jag vet inte hur länge. Men den som väntar på ngt gott......

Måste försöka göra ett ryck här hemma nu inför helgen, varför blir det så lätt rörigt!!?

Snart far jag till stallet och sen en sväng till Villis för att köpa havre, skönt att det är så nära ändå :)


1 Kommentarer

Postat av: Sandra den 2009-11-20 @ 00:32:49
http://kronbergskan.blogg.se/

Men Hanna! Far du ti Skeå på föreläsning om kropp o hälsa o drar på dej nackspärr :) Härligt o höra att ni hade en bra dag iaf. Tisda bli våran dag, så d se ja fram emot! Ha d gott


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback