Senaste Inlägg

Måndag vecka nr 49

7 minusgrader och snö som faller ner, så ska det minsann vara!

Helgen har då varit helt kanon, lördagen så befann vi oss nere i Forsvik. Middag hos Jonny och Eva, mkt gott och trevligt. Mätta och belåtna gick vi över till Anna och Leif för då var det dags att hoppa i badtunnan. Skönt! Då hade det dessutom hunnit krypa ner ordentligt på termometern så det var kallt i luften och varmt i tunnan. Ännu varmare blev det när jag brände mig på rökröret! :( aj aj. Trodde det inte skulle bli så farlifr på underarmen men vattnet kändes hett hett hett nu helt plötsligt. Men jag kylde med snö och det kändes ändå rätt ok. Till slut gick jag upp för då hade Leffe eldat på så ordentligt att det blev för varmt. Tog en dusch och sat och surrade med Anna i skön soffan. Då hade jag dessutom fått ett omslag av Eva för det började bli rött och svullet på armen.
Efter många om och men gick då även Mattias upp, dom satt i fyra timmar ca! Pappa hade lovat att hämta oss så det var snällt. Skönt att komma hem och gå och lägga sig och sova kan jag säga.

Igår tillbringade vi tid här hemma på morgonen och fixade fram advent, jag var i stallet, dock ingen ridtur för jag ocg Linnea var ute på lördagen med Maggan och Didi på en uteritt. Sedan efter mockningen så for vi upp till mamma och pappa där vi skulle äta en senare lunch tillsammans med familjen Barsele. Därifrån gick vi på skyltsöndagen. Känns som den har blivit ganska enormt mkt mindre än tidigare. Men skönt med en promenad iaf så vi fick gå tillbaka sen och fika te ocg saffransbullar.

Nu har vi bara två filmer kvar av Johan Falk!!! Dom är bra.

En massagetid väntar på mig på jobbet, bäst att göra sig iordning!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback