Senaste Inlägg

Lunchtider

Ugnstekt röding med potatis, götta!

Nu är allt som ska göras gjort så nu kan jag bara vara hemma och påta på lite innan det är dags att fara till jobbet. En tvätt ska hängas iaf. Funderationer på gardiner till köket nu när det vankas 1:a advent. Vad ska man ha? Jag har ju alltid haft en mamma som gjort sånt där :) Även lite funderationer på vad jag ska hitta på för middag på fredag, då jag och M far upp till Råstrand och det är hans f-dag. Någon som har nå goda tips? Tänkte man kunde lyxa på med en tre-rätters :)

Hundarna nöjda, ligger och sover. Rasse följde jag och Maggan ut. Sprang som bara den i djupsnön han också. Har smort upp både sadel och träns, försöker vara noga med det så det alltid ska vara frächt.

Nu blir det att plocka bort lunchen och även göra matlåda tills ikväll. Blir röding då också men vad gör väl det när det är så gott!
Och sen blir det tvättstugan.

tjo hej

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback