Senaste Inlägg

Glögga på blögga

kommer strax, ska leta fram receptet så att tex du Anna kan börja koka :)

Vi hade en trevlig glögg afton hos Ludvigssons i lördags, mysigt. Lite gott tilltugg till och tre olika prover på glögg. Tack för en trevlig kväll!

I fredags hade vi även det bra hos Rönnholm/Kjellren med middag och Idol. Gott gott, tack tack. Men hade hellre sett Eddie lämna Idol ist för Erika.

Hann se hockey i lördags också, förlust men skoj ändå.

Har jobbat två dagar av sju, nu är det två em kvar samt tre låååånga nätter. Men det ska nog gå bra för oss.

Nu är Mattias och Jimmy uppe på övervåningen och fixar! Yes, det är sovrummet som står i första hand. Och på tal om sovrum!!! Vi har beställt en säng!!!!!! En riktig skön säng!!! Av märket Jensen. Vi var på Mio i umeå och spanade runt då vi till slut fann denna



Dessutom hade dom en rajd att om man beställde den innan november så drog dom av priset på bäddmadrassen, dvs i vårt fall över 6.000 spänn!!!!! Vi beställde även en snygg, enkel och praktisk sänggavel. S¨jag tror säkert vi kommer vara mer än nöjd när vi har allt här OCH när det riktiga sovrumet blir klar!!!!

Nu ska jag ut på prommis med hundarna


2 Kommentarer

Postat av: Sandra den 2009-11-04 @ 11:20:30
http://kronbergskan.blogg.se/

Hörru, ja bo kvar på Bergsv. Råkade kanske säga fel adress me mening menade jag! :)

Postat av: stannapanna den 2009-11-06 @ 07:44:27
http://ludvigssons.blogg.se/

tamtaram tamtaratararam , "trummar m fingrarna " Nu är det fredag - jag är sugen på lingonglögg tamtaramtaramtam, men inget recept har jag ... taramtamtamtam, nej skämtar bara, tack själv för en trevlig kväll.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback