Senaste Inlägg

fel i cyber rymden


och inte var det på rätt ställe. Precis innan idol utröstningen så la internet av. Vår tv-sandare är kopplad till det så inte fick jag se vem som åkte ut. Gick och sov ist och nu på morgonen så har jag kollat upp vem som åkte ut, Reza. Känns som om nu är dom så bra dom som är kvar så det spelar som ingen roll vem som åker.

Gick kvällspromenaden igår och tände ett ljus på saknade vännens grav. Det var så mörkt igår kväll, och på dom ställen snön försvunnit var det becksvart. Men så idag!, jag ser blått på himlen!!! Skönt.

Ska kasta i mig lite frulle och sedan fara till stallet och rida Maggan. Ikväll är det ju som tidigare skrivit Älgfest, och vi ska träffas här hemma innan, så igår röjde vi här hemma, fräscht är det nu.
Klockan är mkt, jag sov länge, men behövde det efter förra natten natt jobb.

Nä nu blir det ett ryck här!

Ps Linda, fixa ett träd betyder att man går ut i skogen och hittar ett lämpligt träd som man kan hänga fåglarnas mat i. Man använder sig utav ett lämpligt verktyg, t.ex en såg. Att ha med sig en släpvagn är nästan ett måste. ;)

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback