Senaste Inlägg

29 dagar kvar.....

tills tomten kommer.... tänk vad det går fort! Så att min syster köpt en julklapp, det har inte jag hunnit gjort än. Det blir väl att åka iväg nån helg och tokshoppa.

Jag har vuniit en termos, en röd termos från vildmark. Tydligen har jag varit med i ett lotteri på jobbet där man ska göra allt ör att inte ta bilen till jobbet, alltså gå eller cykla. Vi har haft det rätt länge nu i flera omgångar och jag cyklade mer tidigare och vet att jag funderat på att skriva upp mig på det. Tydligen har jag gjort det också :) En termos rikare iaf.

Idag ska jag hjälpa Anki med att köra Terry. Han ska gå och dra rissel släden på den här julmarknaden som ska vara här i Stensele. Så nu ska vi passa på när det kommit snö.

det blev en kortis

o.a.o

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback