Senaste Inlägg

Här kommer uppdateringen Linda! ;)

ja, jag vet!!!! jag har mina ryck ibland!!!!

Tiden har gått sen påsk och nu har jag bl.annat planterat om mina blommor, lagt undan snöspaden, ställt in skotern i garaget, hängt ut nytvättade kläder på torkvindan......

Om två veckor åker jag Linnea ner till Strömsholm och Elisabeth!

Nästa vecka åker jag ner till Umeå och Linnea.

På tisdag ska jag börja träna i hagelskytte.

På söndag när jag vaknat ska jag se hur mejan fått det i sin nya lya.

I helgen ska jag jobba natt.

Imorgon ska jag köra ner Speja till Gunnarn.

I natt ska jag sova så länge jag kan.

Nu ska jag se lite tv så jag sen kan få sova min lååånga natt!

Ha det bäst!

4 Kommentarer

Postat av: Fanny den 2009-05-22 @ 09:41:03
http://fannysundstrom.blogg.se/

Kul med uppdatering! :)

Hörde att ni kommer lagom till strömsholms tävlingarna! Skulle vara kul om vi kunde se tävlingarna tillsammans?

Kram

Postat av: Linda den 2009-05-22 @ 11:06:06

Tack tack! Då ses vi nog på söndag då! =)

Postat av: erica den 2009-05-22 @ 14:07:37

nice:-)

Postat av: Maria den 2009-05-22 @ 20:47:56
http://mejan.blogg.se/

Härligt =) Kram på dig bönan!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback