Senaste Inlägg

i målartagen

nu är hundkojorna klar, blev kanon. Svart lasyr med grå laserade knutar. Mattias river verandan för att byta en balk som ruttnat, medans jag kikar på Lotta på Liseberg. Timpan ligger på sin favorit plats, nämligen på kudden som är på soffryggen under fönstret, där kan han ligga och spana.

Imorgon åker vi till Råstrand tillsammans med Marcus, Mia och barnen. Där ska två stycken roa sig med lite skoterkörning på vattnet och då kan jag lova att det är inte jag och Mia........ Jag tror jag ska låna Toms cross, ni vet en sån där liten. Dom är kul, speciellt nu när jag vet vart bromsen sitter på den ;) missade visst den en gång tidigare.....

Lite planering nu, ska handla imorgon samt fixa försäkringspapper.

morsning!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback