Senaste Inlägg

huga huga

gode kallt ute!!!!!! va nyss ute med Timon och jag kan lova att båda två ville HEM!! nu är vi nöjda båda två, han tugagr på ett ben och jag väntar på kaffe......

Status då? nja icket nå vidare........ träff med herr R imorgon igen. Jag skulle behöva nå typ av knäskydd, då jag inte kan sitta utan använder dom en hel del ist. hahaa......

Så när man liks är hemma får man passa på med sånt man kan...... igår fick sig toan en omgång, tid tog det, men det var det värt..... ni vet dom här "fräscha" avloppen i duschen..... uäck!! men med lite klorin blir dom dom ny!!!!!

Idag torr jag det blir taxi farmor med besök hos denne även, lite damtidningar sitter inte helt fel ibland. Och hon kan ju prata dessutom....

Kul att damerna tig brons igår i skidskytte!!! :D Ikväll hejjar jar jpå herrarna!!!

Kaffet är klart!

1 Kommentarer

Postat av: Lina den 2009-01-15 @ 21:07:42

kallt ja,, som f...hoppas ryggen kryar på sig, inte kul alls förstår jag:) utan sysselsättning?? kolla in henke o carros e butik... bizy.se

Kram Kram.....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback