Senaste Inlägg

dan för dan för dopparedan!

Sitter och lyssnar in Lady Gagas senaste album..........

Skulle ringa call-me grejen som läkarna har. Men innan jag fatta hur man gör när dom rabblar upp namn och nummer så blev det lite tokigt, en sjuksyster ringde upp istället och sa jag skulle skynda mig ringa igen och boka in nr 7. Tror ni jag hann? nope..... det fanns inga fler tider över :( Men det har nog löst sig ändå är den snälle sjuksystern skulle lägga in papper till den aktuella läkaren. Skönt... får ringa dit imorogn och höra om hon fått det. Det gäller min sjukskrivning som går ut på måndag, är ju osm inte så jobbför då som jag redan förstod att jag skulle vara vid det här laget.

Ska göra några ärenden innan jag åker hem idag. Ser inte fram emot det så mkt då det kommer vara gode snörök, men tur iaf att det är ljust :D

snart kommer tomten!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback